MERCURY 15hp EFI
Περισσότερη ισχύς. Περισσότερος έλεγχος. Περισσότερη άνεση. Οι νέοι εξωλέμβιοι κινητήρες Mercury
FourStroke 15hp και 20hp σχεδιάστηκαν για να βελτιώσουν κάθε λεπτό που περνάτε στη θάλασσα:
• Η πρωτοποριακή ρυθμιζόμενη λαγουδέρα είναι σχεδιασμένη για άνετο χειρισμό με το αριστερό ή το δεξί χέρι.
• Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός καυσίμου (EFI) εξασφαλίζει γρήγορες εκκινήσεις και άμεση απόκριση του κινητήρα στο άνοιγμα του γκαζιού.
• Ο νέος αυτός δικύλινδρος κινητήρας αποδίδει εξαιρετική ροπή για κορυφαία επιτάχυνση.
• Η σχεδίαση χαμηλού βάρους προσφέρει ευκολότερη μεταφορά του κινητήρα και βελτιωμένες επιδόσεις.
• Οι νέες εδράσεις του κινητήρα αποσβένουν τους κραδασμούς πρός το σκάφος και την λαγουδέρα.
• Η συντήρηση γίνεται εύκολα με αλλαγές λαδιού χωρίς σταξίματα.
• Έτοιμοι για χρήση σε μια μεγάλη γκάμα εφαρμογών: επιλέξτε από μοντέλα με χειροκίνητη ή με ηλεκτρική εκκίνηση, μοντέλα με λαγουδέρα ή σύστημα διεύθυνσης με τιμόνι, και έως και τρεις επιλογές μήκους άξονα μετάδοσης.
Διαισθητικά, καινοτόμα χαρακτηριστικά
- Λιγότερο βάρος, περισσότερη ροπή
Ένας νέος σχεδιαστικά κινητήρας χαμηλών εσωτερικών τριβών, με έναν μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής, αποδίδει μεγαλύτερη ροπή. Παράλληλα, το συνολικό βάρος έχει μειωθεί κατά περίπου 4,5kg – μια σημαντική μείωση που κάνει μεγάλη διαφορά σε μικρά σκάφη. Η αυξημένη ισχύς και το μειωμένο βάρος βελτιώνουν τις επιδόσεις κατά το πλανάρισμα και την τελική ταχύτητα . Αυτοί οι εξωλέμβιοι κινητήρες είναι οι πιο γρήγοροι, πιο ευέλικτοι και πιο ισχυροί κινητήρες στην κατηγορία!
- Εύκολη, αξιόπιστη εκκίνηση
Το σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού καυσίμου (EFI) των κινητήρων FourStroke δεν χρειάζεται μπαταρία για την εκκίνηση μέσω κορδονιέρας. Επιπλέον, το EFI εξασφαλίζει εύκολες εκκινήσεις – με ζεστό ή κρύο κινητήρα– και εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Διαθέτει ικανότητα αυτορύθμισης για να παρέχει τις μέγιστες επιδόσεις ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και το υψόμετρο του τόπου στον οποίο λειτουργεί το σκάφος. Επίσης, τα περισσότερα προβλήματα συντήρησης που σχετίζονται με τα σύγχρονα καύσιμα εξαλείφονται από το ευρισκόμενο υπο συνεχή πίεση σύστημα τροφοδοσίας. Η απόκριση του κινητήρα στο άνοιγμα του γκαζιού είναι άμεση ανά πάσα στιγμή.
- Αμφιδέξια λαγουδέρα
Η νέα κεντρικά τοποθετημένη λαγουδέρα ρυθμίζεται εύκολα ως προς την οριζόντια θέση της και την αλλαγή της φοράς περιστροφής του γκριπ γκαζιού για αριστερή ή δεξιά εγκατάσταση. Η κατακόρυφη θέση της λαγουδέρας ρυθμίζεται επίσης, για να μπορείτε να την προσαρμόσετε ανάλογα με το σκάφος, την έκταση των χεριών σας και τις προτιμήσεις σας. Η λαγουδέρα μπορεί να κλειδώνει σε γωνία 45 ή 73 μοιρών για ψάρεμα ή ρυμούλκηση του σκάφους . Ο μεγάλος μοχλός ταχυτήτων βρίσκεται μπροστά για εύκολο χειρισμό, ενώ ένα νέο μπουτόν ρυθμίζει την τριβή του γκριπ του γκαζιού.