In Stock
Ο κινητήρας 250R Fourstroke διαθέτει τις υψηλότερες επιδόσεις στην κατηγορία του.Ο ατμοσφαιρικός V-8 των 4,6 λίτρων διαθέτει κατά 44% μεγαλύτερο κυβισμό και έως και 40% περισσότερη ροπή συνολικά στις χαμηλές στροφές από τον θρυλικό 2χρονο 300XS τον οποίο αντικαθιστά. Ο κινητήρας 250R FourStroke εξάγει 250 ίππους στον προπελοφόρο άξονα. Ο ισχυρός V-8 κινητήρας διαθέτει κατά 53% μεγαλύτερο κυβισμό και έως και 40% περισσότερη ροπή συνολικά στις χαμηλές στροφές από τον θρυλικό 2χρονο 250XS τον οποίο αντικαθιστά. Εξελιγμένος και κατασκευασμένος εντός του εργοστασίου, ο ατμοσφαιρικός V-8 των 4,6 λίτρων δανείζεται την τεχνολογία Quad Cam Four Valve (QC4) των κινητήρων έσω-έξω DNA της αγωνιστικής Mercury Racing – με αλουμινένιες 4βάλβιδες κεφαλές και διπλούς εκκεντροφόρους (DOHC). Οι παραπάνω κεφαλές και οι διπλοί εκκεντροφόροι ανά σειρά κυλίνδρων, ενσωματώνονται με το αποκλειστικής σχεδίασης μπλοκ και τον συνοδευόμενο εξοπλισμό υψηλών επιδόσεων της Mercury.

Επιλογές χρωματισμών


Ένα προαιρετικό διακοσμητικό φιλέτο/ πάνελ κινητήρα σε χρώμα γκρι του γραφίτη(Graphite Grey), διατίθεται μέσω κιτ. Υπάρχει επίσης ένα κιτ με ασταρωμένα φιλέτα, έτοιμα προς βαφή, για αυτούς που επιθυμούν άλλους χρωματισμούς εκτός των βασικών, ώστε να δοθεί ένας προσωπικός χαρακτήρας στην αισθητική εναρμόνιση των κινητήρων με το σκάφος τους

 

Διαισθητικά, καινοτόμα χαρακτηριστικά

Απαράμιλλη ροπή

Το αποκλειστικά σχεδιασμένο από την Mercury, σύστημα μεταβολής του χρονισμού ανάφλεξης (Transient Spark) το οποίο αυξάνει έως και 7% την ροπή κατά την διάρκεια του πλαναρίσματος μέσω της βελτιστοποίησης της χρονικής στιγμής που σπινθηρίζουν τα μπουζί και της ρύθμισης του ψεκασμού καυσίμου, επιτυγχάνει γρηγορότερο πλανάρισμα του σκάφους. Όλος αυτός ο κυβισμός και η ισχύς μεταφέρονται μέσω ενός συμπαγούς και ελαφρύτατου συνόλου, με απόσταση τοποθέτησης μεταξύ κινητήρων στις 26 ίντσες, ιδανικού ως λύση αναβάθμισης ή τοποθέτησης πολλαπλών κινητήρων

Νέα και τολμηρή αισθητική

Το επιθετικής σχεδίασης και στιλ κάλυμμα του κινητήρα ορίζει μία νέα εποχή πρόωσης μέσω εξωλέμβιων κινητήρων υψηλών επιδόσεων από τη Mercury Racing. Φρέσκοι σχεδιαστικά και με εξαιρετικής αισθητικής γραφικά και διακοσμητικά φιλέτα σε έντονο κόκκινο χρώμα (Devil Red) «φωνάζουν» από μακριά ότι σφύζουν από επιδόσεις.

Το κάλυμμα διατηρείται στη θέση του

Για εύκολο έλεγχο της στάθμης του λαδιού του κινητήρα ή συμπλήρωσης λαδιών, ανοίξτε απλά την εύχρηστη και υδατοστεγή θύρα (πορτάκι) στο επάνω μέρος του καλύμματος του κινητήρα. Ακόμη εξυπνότερο είναι το προαιρετικό ηλεκτρονικό σύστημα μέτρησης της στάθμης λαδιού, το οποίο μετρά μέσω ενός αισθητήρα τη στάθμη λαδιού κατά την εκκίνηση του κινητήρα, προειδοποιώντας αντίστοιχα το χειριστή για τυχόν χαμηλή στάθμη λαδιού.

 

Χαρακτηριστικά

ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ (HP/KW) 250/186
ΔΙΑΜΕΤΡΗΣΗ & ΕΓΓΕΛΙΣΜΑ (ΣΕ/ΜΜ) 3,6 Χ 3,4/92 Χ 86
ρελαντί RPM 600
ΜΕΓΙΣΤΕΣ στροφές/λεπτό σε πλήρες γκάζι 5800-6200
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ/ΚΙΝΗΤΗΡΑ V-8 (64 Μοίρες) Με διπλό υπερυψωμένο έκκεντρο 32 βαλβίδων (DOHC)
ΕΚΤΟΠΗΣΗ (ΛΙΤΡΑ/CID) 4,6/279
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΑΓΩΓΗΣ Πολλαπλή εισαγωγής Long Runner με συντονισμένη απόδοση
FUEL SYSTEM Ηλεκτρονικός υπολογιστής έγχυσης καυσίμου (EFI) ελεγχόμενος με προηγμένη βελτιστοποίηση εύρους
ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Αμόλυβδη κανονική ελάχιστη 87 οκτανίων (R+M/2) ή 90 RON
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ 85 Amp (1071 Watt)
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Ηλεκτρική Εκκίνηση με Προστασία SmartStart
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ Ενσωματωμένο κάρτερ υγρού
ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΛΑΔΙΟΥ NMMA Certified FCW SAE 10W-30
ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΓΚΑΖΙΟΥ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ Μηχανική
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΗΣ ΤΟΜΗΣ Ενδιάμεση διατομή Tri-Ram με επάνω βάση ελαστομερούς υψηλής αντοχής και σταθερές κάτω βάσεις
ΜΗΚΟΣ ΑΞΟΝΑ (IN./MM.) 20/508
Γρανάζι ταχυτήτων Sport Master
ΣΧΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ 1,75:1
ΒΑΡΟΣ (LBS./KGS.) 520/236
ΕΓΓΥΗΣΗ 3 Χρόνια Περιορισμένη