In Stock
Ο κομψός, απέριττος και ελαφρύς σχεδιασμός των κινητήρων V6 300 ίππων εμπεριέχει πολλές σχεδιαστικές επιρροές από τον μεγάλο τους αδελφό, τον XTO και είναι ο πλουσιότερος σε δυνατότητες Premium V6 που έχει δημιουργήσει ποτέ η Yamaha. Με την εκπληκτική ισχύ και τις απαράμιλλες επιδόσεις του, ο νέος V6 300hp είναι έτοιμος να διευρύνει τα όρια.

Κορυφαίες επιδόσεις.

Διατίθεται πλέον με προαιρετικό συμβατικό σύστημα τιμόνευσης ή χωρίς αυτό. Ο νέος κινητήρας V6 των 300 ίππων προσφέρει απίστευτη επιτάχυνση και εκρηκτική μέγιστη ταχύτητα, σε συνδυασμό με τη δέσμευση της Yamaha να προσφέρει προϊόντα που συνδυάζουν την τεχνολογία με στυλ, βελτιωμένη αξιοπιστία και απίστευτη ισχύ.

Μαζί με τους κινητήρες V6 300 ίππων, διατίθεται μια σειρά νέων αποκλειστικών χαρακτηριστικών της Yamaha,όπως Digital Electric Steering (DES), η λειτουργία TotalTilt και το σύστημα Thrust Enhancing Reverse Exhaust (TERE), παρέχοντας ακόμα υψηλότερο επίπεδο προδιαγραφών για αυτούς τους κορυφαίους εξωλέμβιους κινητήρες.

Με μια ματιά

  • Ενσωματωμένο Ψηφιακό Ηλεκτρικό Τιμόνι (Digital Electric Steering, DES) στους κινητήρες που διαθέτουν ηλεκτρικό τιμόνι.
  • Προαιρετικό, συμπληρωματικής τοποθέτησης ηλεκτρικό σύστημα τιμόνευσης για κινητήρες που δεν διαθέτουν ηλεκτρικό τιμόνι (SBW) για μεγαλύτερη ευκολία συντήρησης.
  • Λειτουργία TotalTilt™ με ενσωματωμένο περιοριστή κλίσης για εύκολη ανάβαση σε τρέιλερ και ευκολία κατά την ανύψωση.
  • Σύστημα εξάτμισης Thrust Enhancing Reverse Exhaust (TERE) για εξαιρετική ώση κατά την κίνηση ανάποδα και έλεγχο κατά τη διάρκεια των ελιγμών
  • Κομψός, λείος και ελαφρύς σχεδιασμός.
  • Ενισχυμένες βάσεις κινητήρα για λιγότερους κραδασμούς και πιο μαλακή πορεία.
  • Νέο και βελτιωμένο πόδι: νέα εξαρτήματα, σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και βελτιωμένη αντοχή.

 

Τεχνικές Προδιαγραφές

Κινητήρας

Τύπος κινητήρα
Τετράχρονος, 2EEK
Κυβισμός
4169 κ.εκ.
Αρ. κυλίνδρων/Διάταξη
60 μοιρ. V6
Διαμέτρος x Διαδρομή
96,0 x 96,0 χιλ.
Ιπποδύναμη στον άξονα της προπέλας
220,6 kW (300 ίπποι) στις 5500 σ.α.λ.
Εύρος μέγιστων στροφών
5.000 - 6.000 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης
Υγρό κάρτερ
Fuel Induction System
EFI
Σύστημα ανάφλεξης
TCI
Σύστημα εκκίνησης
Ηλεκτρική μίζα
Σχέση μετάδοσης
1.75 (21/12)
Τροφοδοσία
Ψεκασμός καυσίμου

 

Διαστάσεις

Χωρητικότητα κάρτερ λαδιού
6,3 L/ 6,0 L *με/χωρίς αλλαγή φίλτρου λαδιού
Βάρος χωρίς την προπέλα
260 κιλά - 268 κιλά

 

Πρόσθετα χαρακτηριστικά

Control
Drive By Wire (DBW)
Μέθοδος ρύθμισης κλίσης και ανύψωσης
Ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ρύθμισης κλίσης και ανύψωσης
Πηνίο φωτισμού/γεννήτρια ρεύματος
70 A (μέγιστο) (φόρτιση μπαταρίας: 55 A)
Engine immobilizer
YCOP optional
Propeller
Προαιρετικό
Counter Rotation Model
Available
Variable Trolling RPM
With DN Gauges
Shallow Water Drive
Standard
Tilt limitter
Standard
Dual Battery Charging System
Προαιρετικό
Digital Network Gauge (6Y8/6YC)
Προαιρετικό
Digital Network Gauge II (CL7)
Προαιρετικό
Shift Dampener System (SDS)
Προαιρετικό
Full tilt up angle
70
Χειριστήρια γκαζιού και αλλαγής ταχυτήτων
Digital electronic remote control
YCOP (Immobilizer)
Applicable
Σχόλια
Το σύστημα πηδαλιουχίας διαφέρει ανάλογα με το μοντέλο.