In Stock
Στιβαρά κατασκευασμένοι για να αντιμετωπίζουν επιτυχώς τις ιδιαιτερότητες λειτουργίας στο απαιτητικό θαλάσσιο περιβάλλον. Το μπρακέτο ανάρτησης κινητήρα υψηλών επιδόσεων ΑΜS απομονώνει τους κραδασμούς προς το σκάφος αποτελεσματικά, προσφέροντας κορυφαία βελούδινη και ποιοτική λειτουργία. Κανένας εξωλέμβιος κινητήρας στην ίδια κατηγορία δεν διαθέτει μεγαλύτερο κυβισμό. Ιδανικοί για μία ευρεία γκάμα σκαφών όπως πολυεστερικά ταχύπλοα, φουσκωτά με συμπαγή γάστρα, σκάφη παράκτιας και υπεράκτιας αλιείας, σφηνοειδή, τρικάρινα κτλ.

Διαισθητικά, καινοτόμα χαρακτηριστικά

Εξαιρετικά ομαλή και ήσυχη

Το Advanced MidSection (AMS) μετακινεί τις βάσεις του κινητήρα πίσω και προς τα έξω για την ουσιαστική εξάλειψη των κραδασμών. Ο θόρυβος του κινητήρα ελαχιστοποιείται μέσω συντονισμένης εισαγωγής αέρα πολλαπλών θαλάμων, καλύμματα εγχυτήρα καυσίμου που μειώνουν τον θόρυβο υψηλής συχνότητας και ένα πολύ κατασκευασμένο σύστημα στεγανοποίησης καλύμματος.

Αβίαστη λειτουργία

Οι εξωλέμβιες Verado διατίθενται στάνταρ με το SmartCraft® Digital Throttle & Shift (DTS) για εξαιρετικά ομαλή αλλαγή, στιγμιαία απόκριση γκαζιού, καθώς και ηλεκτροϋδραυλικό, υδραυλικό τιμόνι τύπου αυτοκινήτου που παρέχει ακριβή χειρισμό.

Πιλοτική με Joystick

Το Joystick Piloting for Outboards προσφέρει έλεγχο δακτύλου στο γκάζι, το στροφή και το τιμόνι, ώστε να μπορείτε να βάλετε και να κάνετε ελιγμούς με ακρίβεια, ασφάλεια και εμπιστοσύνη. Μετακινήστε πλάγια, διαγώνια ή περιστρέψτε το σκάφος στον άξονά του με απόλυτο έλεγχο στον άνεμο ή το ρεύμα.

Προσαρμοστικός έλεγχος ταχύτητας

Ο προσαρμοστικός έλεγχος ταχύτητας στις εξωλέμβιες V8 Verado διατηρεί αυτόματα τις ρυθμισμένες σ.α.λ. ακόμα και όταν το φορτίο ή οι συνθήκες αλλάζουν, χωρίς προσαρμογές στη θέση του μοχλού γκαζιού - μια πρώτη για τη βιομηχανία εξωλέμβιας.

Προηγμένος έλεγχος ήχου

Αλλάξτε τον τόνο εξάτμισης μιας εξωλέμβιας V8 Verado με τον προηγμένο προηγμένο έλεγχο ήχου. Το σύστημα διπλού σιγαστήρα επιτρέπει στους χρήστες να εναλλάσσονται μεταξύ μιας εξαιρετικά αθόρυβης λειτουργίας και ενός βαθύτερου, πιο σπορ τόνου.

 

Χαρακτηριστικά 

Τύπος Κινητήρα Οκτακύλινδρος με διάταξη V (V8)
Ιπποδύναμη HP/KW 250/186
Τύπος μπρακέτου ανάρτησης Αντικραδασμικό Υψηλών επιδόσεων AMS με ελαστικές εδράσεις προοδευτικής σκληρότητας
Κυβισμός 4,6 L / 279 CID
Στροφές πλήρους ισχύος 5200 – 6000 rpm
Εισαγωγή αέρα Πολλαπλή εισαγωγής με χρονισμένους αυλούς μεγάλου μήκους, ρυθμισμένη για επιδόσεις
Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος από μικρουπολογιστή, διαδοχικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων (EFI) με σύστημα βελτιστοποίησης αυτονομίας ARO (Advanced Range Optimization)
Γεννήτρια ρεύματος amp/Watt Εναλλακτήρας 115 amp/ 1449 Watt με σύστημα διαχείρισης φόρτισης μπαταριών στο ρελαντί (Idle Charge)
Προτεινόμενος τύπος καυσίμων Aπλή Αμόλυβδη 95 οκτανίων (RON)
Προτεινόμενος τύπος λαδιού κινητήρα Ορυκτέλαιο τύπου NMMA FCW SAE 10W-30
Σύστημα ειδοποίησης χειριστή και προστασίας κινητήρα SmartCraft Engine Guardian
Eκκίνηση Ηλεκτρική με προστασία SmartStart
Χειριστήρια Ψηφιακά ελεγχόμενο γκάζι και επιλογή ταχυτήτων DTS ως βασικός εξοπλισμός
Σύστημα διεύθυνσης Ενσωματωμένο Ηλεκτροϋδραυλικό (power steering)
Μήκος άξονα (in / mm) 20΄΄/508 mm, 25΄΄/635mm, 30΄΄/762mm
Σχέση μετάδοσης στο πόδι 1,85:1
Ξηρό βάρος (Ελαφρύτερη έκδοση) 600 lbs /272 kg
Κατηγορία ρύπων κατά νόρμα CARB 3 άστρα
Διάμετρος και διαδρομή εμβόλων (in/mm) 3.6 in x 3.4 in / 92 mm x 86 mm
Ανάφλεξη Ψηφιακή επαγωγικού τύπου PCM 112 SmartCraft
Σύστημα ψύξης Υδρόψυκτος με θερμοστάτη
Επιλογή ταχυτήτων F-N-R , Πρόσω-Κράτει-Ανάποδα
Διαθέσιμος τύπος ποδιού 5,44΄΄
Σύστημα κλίσης/ανύψωσης κινητήρα Ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα κλίσης/ανύψωσης (Power Trim/Tilt)
Σύστημα εξαγωγής καυσαερίων Εντός του ομφαλού της προπέλας
Αριστερόστροφoι κινητήρες ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ
Χρώμα Ψυχρό Λευκό (Cold Fusion White)Λευκό Πέρλα (Pearl Fusion WhiteΜαύρο (Phantom Black)Θερμό Λευκό (Warm Fusion White)
Σύστημα Λίπανσης Ενσωματωμένο με υγρό κάρτερ
Χωρητικότητα συστήματος λίπανσης 6,6 λίτρα λαδιού
Μέγιστη γωνία κλίσης (Trim) 20º (-6 º έως 14 º)
Μέγιστη γωνία ανύψωσης (Tilt) 73 º (-6 º έως 67 º)